واکنش روزنامه‌ها و خبرگزاری مهم اروپایی به حضور و لباس لیلا حاتمی در کن 2012
 
هنرکده
 
 

لیلا حاتمی برای حضور در فستیوال‌های مختلفی که به دلیل موفقیت‌های پی در پی فیلم "جدایی نادر از سیمین" برگزار می‌شد با پوششی اسلامی در میان بازیگران زن جهان می‌درخشید.

به گزارش هنرآنلاین، موفقیت بین المللی فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته «اصغر فرهادی» باعث حضور بازیگران این فیلم در فستیوال های مختلف بین المللی شد. «اصغر فرهادی»، «پیمان معادی» و «لیلا حاتمی» برای دریافت جوایز یا شرکت در فستیوال های بین المللی به کشورهای مختلف سفر کردند و این موضوع در حالی مطرح می شود که لیلا حاتمی به عنوان نماینده ای از یک کشور اسلامی با لباسی پوشیده در فستیوال ها حاضر می شد.

 

خبرگزاری رسمی اسکار نوشت : «لیلا حاتمی در هشتاد و چهارمین مراسم اهدای جوایز اسکار، با لباسی همانند یک عروس حاضر شد که این موضوع بسیار عجیب بود. بخصوص شالی که این بازیگر برای پوشاندن موهایش بر سر داشت، همانند تور عروس به نظر می رسید و حضار با دید عروس به او نظاره می کردند.»

نظرات( کامنت) جالبی درباره با این مطلب در ادامه سایت درج شده است: برخی از مخاطبان بین المللی این سایت از پوشش اسلامی لیلا حاتمی تشکر و لباس او را مورد تمجید قرار داده اند اما برخی دیگر از لباس لیلا حاتمی به عنوان پوششی نامناسب برای این مراسم یاد کرده اند.

 

خبرگزاری "تورنتو نیوز" با این تیتر به لباس حاتمی می پردازد: "ظهور حجاب در اسکار ۲۰۱۲": یک بازیگر زن با حجاب و پوششی اسلامی در اسکار ظاهر شد. این بازیگر با نام لیلا حاتمی از کشور اسلامی ایران و برای بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" مجوز ورود به اسکار ۲۰۱۲ را دریافت کرده است.

خبرگزاری فرانسوی مشهور "اکسپرس" قبل از اینکه به لباس حاتمی بپردازد، دراین باره می نویسد: فیلم "جدایی" به موضوع مهم "طلاق و جدایی" می پردازد، رخداد اجتماعی که در خانواده های شرق و غرب دیده می شود. این بازیگر ایرانی بسیار خوب در نقش خود درخشیده و برای بازی بی نظیرش باید به او تبریک گفت.

این خبرگزاری در ادامه به قسمتی از سخنان حاتمی اشاره می کند و می نویسد: این بازیگر ایرانی می گوید: از حجابی که دارد، ناراحت نیست و از آن به خوبی یاد می کند.

خبرگزاری مشهور مد و لباس امریکایی درباره لباس حاتمی می نویسد: لیلا حاتمی در مراسم پایانی جشنواره کن با لباسی جالب توجه ظاهر شد و باید به طراحان ایرانی تبریک گفت. وی در اين مراسم با لباسی کاملا پوشيده مقابل دوربين خبرنگاران بین المللی رفت و تصاوير وی به سرعت در خبرگزاری های سراسر جهان منتشر شدند.

 

خبرگزاری فرانسوی "ال" که اخبار دنيای مد را دنبال می کند، لباس حاتمی را به عنوان يکی از ده پوشش برتر مراسم اختتاميه جشنواره کن معرفی کرد. در لیستی که این موسسه منتشر کرده، نام "شریل کول"، "پاس وگا"، "نیکول کیدمن"، "چن تینگ جیا"، "کامیلا آلوز"، "دایانا کروگر"، "اوا لانگریا"، "لیلا حاتمی"، "فریدا پینتو" و "کریسچن استورات" دیده می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر 7 و آدرس honarkade74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 93
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 339
بازدید ماه : 709
بازدید کل : 47961
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1